Met trots presenteren wij het persbericht van deze week van Izzy Branding.

Als bedrijfsadviseur van Izzy Branding te Maassluis zijn wij tevreden en trots met het tot heden behaalde resultaat. Niet op de laatste plaats zijn wij trots op de drijvende kracht en oprichter van Izzy Branding, Izabela Gort.

Izabela Gort heeft visie, een sterke eigen wil en meer speciaal zij weet wat ze met haar bedrijf wil. Vanuit deze visie heeft zij recent voor Rotterdam Tourist Information een compleet nieuwe kledinglijn ontwikkeld.

Als adviseur en sparringpartner helpen wij de organisatie zich verder te ontwikkelen, bedrijfsprocessen in kaart te brengen, adviseren wij aangaande public relations en marketing, beoordelen wij financiële en juridische aangelegenheden en personeelskwesties. Werkende op basis van een wederzijds vertrouwen wordt samen met Izabele Gort stap voor stap Izzy Branding ontwikkelt tot een nationaal en zelf internationaal opperende onderneming. Immers, niets is onmogelijk!

Izzy Branding stelt, er zijn ‘brands’ in alle soorten en maten. Zakelijk, speels, actief solide. Net als mensen, verschillend. Zo verdient uw organisatie een op maat toegepaste behandeling. Omdat uw ‘brand’ ons ter harte gaat, zullen wij ervoor zorgen dat het, voorzien van de passende uitstraling en de gewenste boodschap op de juiste manier voor de dag komt. En, dit is belangrijk, niet in een massa confectieproductie maar ‘custom-made’. Branding voor ondernemingen, merken, sportorganisaties, overheidsinstellingen gaan hand in hand met een goede PR & marketing.

Geïnteresseerd? Kijk eens rond op www.izzybranding.com of neem voor een persoonlijke afspraak met Izzy Branding of met Bureau R C & A contact op. Wij brengen u graag in contact met Izabela Gort.


Persbericht
donderdag 22 juni 2017

Rotterdam steekt handen uit de mouwen, letterlijk.

Elke stad heeft zijn eigen identiteit. Zeg je Rotterdam, dan zeg je niet lullen maar poetsen. Maar ook vernieuwingsdrift. Wie dat haarfijn aanvoelt is Izabela Gort, oprichtster van start-up Izzy Branding, het bedrijf dat Rotterdam Tourist Information onlangs in het nieuw stak met typisch Rotterdamse bedrijfskleding: stoer, hip en zakelijk.

Voor onze vernieuwde Rotterdam Tourist Information waren wij op zoek naar hippe, nette, maar vooral Rotterdamse bedrijfskleding”, zegt Renske Satijn, Manager Rotterdam Tourist Information. “De ontwerpen op de website van Izzy Branding maakten ons nieuwsgierig. Na wat heen en weer sparren hebben we uiteindelijk dé perfecte bedrijfskleding kunnen samenstellen, waar we erg blij mee zijn.

Het sparren gebeurde met Izabela Gort, de vrouw achter Izzy Branding. “Ik heb een groot deel van mijn leven in Rotterdam gewoond. Rotterdam is een stoere werkstad waar mensen graag de handen uit de mouwen steken en trots zijn op hun stad. Ik heb dan ook gekozen voor een stoere denim-collectie en deze verwerkt met iconische prints van de stad, zoals de Euromast, de Erasmusbrug, de Markthal en het Centraal station

Meer dan een printje of logootje op slecht zittende kleding

Net als Rotterdam houdt Izabela Gort zelf ook van aanpakken. Haar bedrijf maakte anderhalf jaar geleden een kick-start van jewelste met op maat gemaakte bedrijfs- en promotiekleding voor merken als Milka, SPA, Mercedes, Lidl, Aquafresh, Liptonice, Vifit , Wagner en nu ook  Rotterdam Tourist Information.

Promotie en bedrijfskleding is meer dan een logo op een slecht zittend t-shirt of jasje”, aldus Gort. “Een merk leeft en heeft een eigen identiteit.

In geval van Rotterdam Tourist Information vertaalde Izzy Branding het karakter van de stad Rotterdam naar de kleding van haar medewerkers, de ambassadeurs van de stad tegenover de toeristen. Inderdaad; de werklust, vernieuwingsdrang, de no-nonsens mentaliteit en dat allemaal in stijl met een rauw randje.
Bij bedrijfskleding kijken we altijd naar de persoon die het gaat dragen. Bijvoorbeeld: niet elke vrouw voelt zich prettig in een strak jurkje, daar houden we rekening mee. Voor Rotterdam Tourist Information hebben we bewust gekozen voor een unieke collectie met een ruime keus aan trendy en stijlvolle modellen in spijkerstof, heel gaaf.

Promotie en bedrijfskleding is geen sluitpost, maar een integraal onderdeel van reclamecampagnes, acties en merkbeleving. Het moet bijdragen aan meer interactie met de consument.” aldus Gort.

Unieke kwaliteit 

De kleding en creatieve prints ontwerpen en produceren we volledig in eigen huis. Dat stelt ons in staat de kwaliteit continu tot in het kleinste detail te bewaken.” Daarmee heeft Izzy Branding een uniek en innovatief concept in handen.

De kleding wordt op maat gemaakt en de klant kan kiezen uit een zeer uitgebreide collectie. Denk aan tops, rokken, broeken, jasjes, etc. Zelfs winterjassen en bikini’s behoren tot het assortiment.

Voor de prints op de kleding maakt Izzy Branding gebruik van state-of-the-art printmachines. Dat levert een verbluffend resultaat op. De prints zijn haarscherp en levensecht. Zelfs een afbeelding van een druppel water lijkt zo van de stof te rollen.